Ett obegripligt omdöme...

God morgon.
Somnade tidig = uppe med tuppen = jättebra!
 
 
Såg på nyheterna att Nelson Mandela har dött.
Jag tycker det är synd att det inte finns fler ledare som Nelson i världen.
Världen behöver det.
 
När jag så läste tidningen såg jag att auktionisten Thage Nilsson har dött också.
När jag var yngre och byggde upp ett hem var ju auktioner mitt BÄSTA helgnöje, och när man var på auktion hos Thage...
Då va han för det första alltid personlig med sina kunder och det bästa med honon var:
Han slog snabbt!
 
När han såg vem man var och vad man siktat in sig på "PANG" och så hade man det i sin hand för en mycket bra penning.
Jag har mycket fint i mitt hem som jag köpt på auktion hos Thage.
Jag inbillar mig att jag kan se pappa och Thage framför mig på ljugarbänken och sitta och prata om sina bästa auktioner.
 
Nu ska jag kolla vädret ute, så blir det antingen promenad eller bakning först och sen...
SKA JAG SY!!!!
Happy happy.
Bra dag med andra ord!
 
Igår gjorde jag även en liten (omodern) "bitare" (jag har döpt om dom) på ett omdöme om mig själv som jag fick mig till livs...
 
 
 
Ha en bra dag alla glada!
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0