Glass ska man väl äta när man är lite risig...

Det blev en lång väntan innan jag fick äta middag här ikväll.
Sonen var och spelade fotboll och sen ska ju gullungen piffa (ja, även om han bara ska vara hemma) så jag höll på att svälta ihjäl.
 
Jag klämde en-två-tre skorpor, sen åt jag ost och sen...
 
 
... åt jag glass med lakritsströssel!
 
Jepp, det blev oplanerad efterrätt FÖRE maten för jag var så hungrig, och sonen tog ju mer än god tid på sig.
Nu har jag för övrigt redan krypit ner i sängen, vi tvättar soffkuddarna, ELLER JAG GÖR, så jag kunde lika gärna ta båda sofforna idag så är det klart tills imorgon.
Sambon får dock sätta på överdragen imorgon.
Så blir det granen på onsdag så är det också gjort, klä den på torsdag, lite i taget så fixar det sig i tid till julafton.
 
Funderade på om jag skulle ta en vända till med det där profilerandet också, men orkar inte.
Nya tag med det imorgon.
Vi ses också imorgon igen, sov gott alla glada!
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0