Inköp idag...

Det blev INGET syjobb av vikt gjort idag, jag har bara "stritt-sytt", typ småfix.
Jag har inte hunnit helt enkelt.
Det blev en massa nyttohandel till hemmet på ÖB och detta till arbetsrummet...
 
 
... en plastback till mönster jag inte haft en plastback till förut.
Dom har bara legat på hög, now they don´t.
Ordning och reda, pengar på fredag.
 
Och på Åhlens köpte jag bla textillim, textillimpenna, synålar (eftersom ALLA jag haft bara har försvunnit under tidens gång) och även ett gäng...
 
 
... barngalgar!
När jag kom hem tog jag tag i att organisera lite i arbetsrummet, sortera in mönster i backen efter storlekar.
Sen beställningar som blivit klara som åkte upp på galgarna och så spände jag upp en liten lina och hängde upp kläderna prydligt på rad ...
 
 
... så dom inte hänger över hela arbetsrummet och tar upp en massa plats.
 
 
Ja, och det typ sådant jag ägnat mig åt idag.
Samt att Hundbästisen var här och vi bestämde lite mat inför imorgon.
Det var min dag det.
 
Jag och sambon har kollat på tv-tablån, inget att se.
Vi kollade om det fanns några filmer att hyra, INGET vi ville se där heller.
Gud så trist.
Inte orkar jag sy heller, jag är skittrött.
Trist kväll ikväll med andra ord, tillskillnad från igår...
Middagen var jättegod och vi hade jättetrevligt.

Och nu ska jag väl då lägga ner för idag, jag har inget vettigt att skriva om så jag återkommer imorgon.
Ha en bra kväll!
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0