Kolorna som försvann...

Uppe med tuppen och...
 
 
Ja, det gjorde jag allt!
Barna Hedenhös med Fredde Granberg i huvudrollen som pappan, kan det bli mer nostalgi och förmodligen KUL att se framemot liksom...?
Nä, jag tror faktiskt inte det.
Jag tyckte första avsnittet var alldeles för kort och längtar REDAN tills imorgon.
Stenålder, svarta hål, mystiska och mörka muséum, detta kommer bli jättebra.
Madde 6 år har talat.
Jag menar 42.
 
Ute är det svinkallt!
Det blåser från havet och det blåser igenom märg och ben.
Man får väl se hur länge man fixar att gå på stan idag, hm, ja.
Kunde det inte vara lite blåsfritt idag, långkalsonger PÅ, kanske det hinner lägga sig till 14 om vi har tur.
 
Kolorna jag köpte i Bläse på julmarknaden igår...
Var slut lagom till "SNL" började vid 23.15.
Så lustigt, jag undrar VEM som smygätit ur min påse som stod gömd i sovrummet?
Ja, vem är kolatjuven...?
Go figure.
Jag hoppas jag kan lösa mysteriet med dom försvunna kolorna såsmåningom.
(host, host)
 
Nu ska jag sätta lite fart här och dammsuga bort lite hundhår från golven och sen ska jag nog sy lite.
Det blir ingen promenad idag, Milou får vila sin nytvättade päls tills imorgon, jag vill suga lite på den fräscha hundkaramellen lite.
Vi ses lite senare med rapport och julskyltning och glöggmys.
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0