KUL dag idag...

God morgon!
 
Idag är det grått ute, riktigt blyersgrått.
Har varit vaken sen 07 men missat vädret på tv båda gångerna så jag tänkte försöka pricka in det nu så jag vet om vi ska traska iväg ut nu eller senare.
Jag och Milou då alltså.
Vilket ni SÄKERT redan fattade 
 
Facebook verkar gå trögt idag, det är något fel som gör att man inte kan vare sig skriva eller göra sin dagliga "Bitstrips" nu på morgonkvisten.
Gah,,,
Behovet är skriande 
 
Ser väldigt mycket fram emot dagen idag!
Nytt mönster (eller snarlikt det jag gjort, men ny kant på hoodien i alla fall) i nytt, lite dyrare tyg, det där turkosa, fluffiga stjärntyget...
 
 
Ja, så sitta här och mögla bort tänker jag inte göra, jag vill komma igång idag.
Inget regn ser det ut som, nu drar jag och skrutten ut, vi ses senare!
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0