Ont i halsen...

Vaknade jättesent idag och kände direkt:
Jag har ont i halsen!
 
Nej, inte jag också.
Alla runt omkring mig är dåliga och visst...
Hellre dålig NU än på julafton, MEN:
Jag har frivecka och massor att göra, men nu är det bara att ta det lugnt så inte julafton blir pajad.
 
Jag, sonen och Lilla Sunshine gick på dopet i alla fall och det var tur att det var tidigt så man kan ta det lugnt nu.
Det var supertrevligt och lagom långt.
När jag kom hem upptäckte jag att min klänning var lite genomskinlig.
Toppen.
Jag hoppas det inte syntes allt för mycket, men jobbigt läge när jag kom hem och såg att mina ben lyste igenom klänningstyget när jag hade ett fönster i bakgrunden.
Nu har har jag hoppat i myskläder och slappar framför tv´n, jag som skulle på "Anhörigfika/gröt" hos moster får hoppa det, mamma fick åka själv.
Istället blir det "Berättelsen om Pi" som går på vår filmkanal, jag måste ta det lugnt så dopet blev det jag kände var viktigast idag.
Jag återkommer senare.
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0