Panik...

Nä, det verkar inte gå åt rätt håll här...
Jag har legat hela dagen och det blir nästan bara värre och värre.
 
Har lätt panik nu, kommer detta hinna vända tills på fredag?
Måtte jag må kasst imorgon och på torsdag (helst inte, men...) och sen kunna gå och jobba.
Panik, panik, panik.

Julpanik har jag också, gud vad jag tjatar men ni fattar ju själva när man bara ligger här som en jäkla padda och TIDEN BARA GÅR!!!!
Värdefull jultid där det ska fixas, F-A-N.
Vi har i alla fall fixat och fräschat upp sofforna, imorgon MÅSTE granen ner från vinden.
Sambon ska till skolan så jag får väl be mamma om hjälp.
Hade ju tänkt och fixa det idag, men ingen av oss orkar.
 
Nä, det känns skit att ligga här.
Punkt.
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0