Ser ut som ett bårhus...

Jag sa fel till sambon på julaftonen...
Och nu får man lida för det.
 
Lampan på toa gick sönder på självaste julaftonen bara två timmar innan folk skulle kommma, och det funkar ju inte riktigt när man har gäster som ska på toa under en hel dag och kväll.
Sambon kastar sig iväg till Clas Ohlson, ringer från affären och frågar:
"Ska vi ha KALLT eller VARMT LJUS?"
 
????????????????
 
Eh...
Hm...
Ja....
 
Stressad festfixare tänker snabbt, lite FÖR snabbt och svarar:
- Jag tror vi har "kallt ljus", ta det!
Och sambon tog det.
 
Sambon kommer hem, sätter i lysröret och...
Badrummet antog utseendet likt ett bårhus i en trist Beck-film.
Man själv ser ut som ett lik som precis ska obduceras i det där bårhuset när man tittar sig i spegeln.
 
Dåligt beslut det där med kallt ljus.
Måste byta ut det snarast möjligt innan man får dåligt självförtroende pga kallt ljus!
 
Nu ska jag och hunden ut och gå, sen ska jag sy.
Vi ses lite senare.
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0