Skrämd från vettet...

Resultat av filmen...
 
 
Ja, egentligen slutade jag bita på naglarna när jag var 12 år, men det gällde tydligen INTE ikväll.
En smärtsan skada uppstod med andra ord, nageln är av ända ner i köttet och värker som tusan!
Vad har då hänt för att denna skada uppstått?
Jo, det var ju den där filmens fel då som sagt.

Satt spänd som en fiolsträng så jag har fått ont i nacken.
Tuggade som sagt sönder min högra tumnagel ända mer till köttet så det värker.
Fick hjärtklappning.
Blev HELT SVETTIG av nervositet där jag satt och gömde mig under min filt så jag var tvungen att ta en dusch efter filmen, dagsens sanning.

Så ja, jag kan VERKLIGEN rekommendera denna filmen om ni som jag gillar spökfilmer som skrämmer skiten ur en!
Scenen nedan när mamman i familjen leker "Kurra gömma" med yngsta dottern går verkligen inte av för hackor.
 

Med andra ord...
En LYCKAD fredagskväll med familjen = spökrulle med framkallande av nackont, nagel-nedtuggning med tillhörande skinntugg, svettpass fastän man sitter still.
 

Men jag blev ju ren så här till läggdags i alla fall och har talat om för sambon att jag inte kommer gå ner i källaren efter mörkrets inbrott och hämta någon tvätt på MINST ett år.
Kanske tre, eller kanske ALDRIG om han har riktig otur.
 
 
Jag ger den...
- exorcist tummar upp av fem möjliga.
Jag blev skitskrämd, men jag hade nog HELST sett den på bio det gör riktigt bra spökfilmer mest rättvisa!
 
 
Nu ska jag sova, försöka sova i alla fall...
Går säkert jättebra.
Superbra.
Toppen.
 
Vi ses imorgon igen!
 
 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0