Snygg tröja som jag vill sy...

God morgon!
 
Uppe och inatt har jag sovit som en stock och somnade jättetidigt, trots mycket funderingar.
Hjärnan kokade väl över och la ner 
 
Det sista jag tänkte på var min nya t-shirt och det första jag tänkte på var den samma.
Vill sy en till.
Skall sy en till så fort jag är klar med det andra jag ska göra FÖRST.
 
Igår kom nya Burda och det var mycket snyggt i den, bla gillade jag...
 
 
 
...denna enkla tröjmodell.
Ja, den i rätt tyg är något jag kan tänka mig själv.
 
Nu ska jag piffa och sen ska jag dra till jobbet.
Burda tidningen ska med så kan jag lusläsa den när jag har tid 
Ni kommer få ett inlägg till lite senare som jag redan "preppat" i bloggen, men mig "på riktigt" får ni se imorgon efter jobbet.
Då skall jag sy, så otippat va...?
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0