Det blev något helt annat...

Det blev något helt annat...
Än jag tänkt mig från början.
 
Här har det blivit lite tvätt och kollande på nätet efter fuskpäls, framförallt fårfuskpäls.
Jag har ju den där jackan i sikte, och ville se utbudet.
Fanns det jag sökte men jag kan inte skicka efter något ännu.
Så gick jag över till tygaffären här brevid, där fanns fuskfårpäls och så kollade jag utbudet på lättare ulltyger eller uppblandade ulltyger.
 
Och så hittade jag i ett litet hörn...
 
 
 
Fuskpäls i otroligt kitchig stil, så kitchigt att jag föll som en fura.
Billigt som tusan dessutom och eftersom jag var där själv och shoppade var jag ändå tvungen att fråga någon som var yngre än mig om jag var helt ute och cyklade.
Där brevid stod en ung, 17-18-typ-åring och jag förklarade min version om svart barnjacka i fuskvelorpäls, fodrad med det vit/svarta...
"Ascoolt", tyckte hon...
"Eller hur", sa jag.
 
 
Ja, det var det.
Återkommer.
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0