Fick present tillslut...

Så var jag till baka och visst...
Jag fick en "Alla hjärtans dags present" tillslut.
Alla som varit oroliga kan andas ut, för det har ni väl, varit oroliga för min skull menar jag...?
 
Tur att man har en blogg så man kan utöva påtryckningar offentligt.
Eller så hade han tänkt och ge mig present men jag var bara otålig...?
Hm, fast nä, det tror jag inte 

Fast nu ska jag hålla snattran om det, för present fick jag, choklad och hjärtan!
Mission completed skulle man kunna säga.
 
Fast han fick ju inget...
Men det får bli nästa år istället.
Jag har ju stått utan i TVÅ ÅR (sade den f.d bittra)
 
Dagen har sett ut som följer:
Städ, åka och klippa klor på både hund och kanin, beställt hjärtundersökning för hunden.
Ja, eftersom Milou´s ras har hjärtproblem rekommenderas att man kollar hjärtat på hunden minst varje år efter att dom fyllt två.
Nu ska Milou på sin första koll...
Jag mår lite kass över det faktiskt.
MEN...
Det ska nog gå bra!
 
Sen kom jag hem, "slängde" av djuren hos husse och drog över till Grannfrua-bästisen och fick fika och hembakt...
Ballerinakex 
 
Kom hem och vi har sett film.
Nu ska jag sova!
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0