Inte så upphetsande kanske...

Så vad har jag gjort idag då...?
Jo, det blev stickning, tyg- och tråd planerings inköp, och nu har jag suttit och funderat på priser.
Ja, det var min dag.

Dessutom gick jag i MORGONROCK ända tills klockan 14.30!!!
Hur ofta händer det tror ni?
Typ aldrig, då ska jag vara riktigt sjuk i så fall, men jag kom liksom inte ur morgonrocken idag.
Fast nu är jag "fräsch som en nyponros" och väntar på sonen som är på fotbollsträning och sen ska vi ju på middag.
 
Det har bara varit otroligt soft och garnet jag valde till omstarten till handledsvärmarna...
Det är en ännu värre mardröm än det förra.
 
Ge mig gammalt hederligt TJOCKT akrylgarn eller nåt, för snart får jag tuppjuck.
Jag funderar på vad som är värst:
Stickning som ser ojämt ut när man stickar för att det är så kasst spunnet eller slirigt minigarn som åker av rundstickan så fort man är det minsta oförsiktig?
Alltså jag blir rent grinfärdig.
Snörvel.
 
Ja, det var min dag, inte så upphetsande kanske, men imorgon så är jag tillbaka igen.
Vi ses då.
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0