Jag är pigg och utsövd...

God morgon, solen skiner och jag borde kasta mig ut på promenad.
Men jag måste dammsuga först.
Inte för att jag vill, men när solen kommer fram ser man allt...
Och hunden fäller mer än normalt, alltså måste jag TYVÄRR dammasuga.
 
Inatt har sambon sovit i gästssängen och jag...
Har ÄNTLIGEN fått sova en hel natt utan att bli störd och väckt flera gånger under natten av hans snarkningar.
Det känns.
Kroppen och hela jag känns utsövd och pigg, jag har inte ont NÅGONSTANS.

Dessutom var vi på middag igår, hundbästisen fyllde 42.
God mat och gott sällskap, men när sambon åkte och jobbade vid 22-tiden åkte jag med hem.
Jag kände även där att jag var tvungen.
Jag satt och gäspade från klockan åtta (20) så tårarna steg i ögonen på mig, kom isäng tidigt och somnade som en stock.
 
Känns som det varit väldigt mycke på alla plan dom här senaste veckorna, och till nästa vecka när jag jobbar tre dygnspass...
Då ska jag BARA jobba och hantverka lite, alltså det jag har beställt.
Inget annat.
 
Vi såg Mello igår och jag tyckte det var MÅNGA bra låtar i en delfinal igår.
Bästa hitentills.
Jag gillade, i följande ordning:
Behrang, mycket katchig och "lätt-att-sjunga-med" refräng, dansvänlig!
Robin, bra låt och jättebra sång.
Ralf, skitbra låt med Bond-feeling.
Ulrik, jättebra sång, flickfavorit och Coldplay varning.
Och ALLA gick vidare.

Lustigt att dom puttat in alla bra låtar i en delfinal och i dom två föregående delfinalerna var det genomgående skitlåtar.
Nu städ, sen sol och vinterpromenad!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0