Medusin...

Hemma och jädrar vad slut jag är efter presentinköp och långpromenad.
Dessutom glömde jag medicinen imorse.
HÄPP!
Det var ju begåvat, så ni kan ju tänka er, först jordens "pass" och sen ingen medicin för nacken och så ska vi snart på middag.
Aj.
Så dumt.
 
Försökte mig på att ta några varv på handledsvärmaren också, men det var tack och go´natt direkt det med en nacke som inte fått sin "medusin".
Gick inte alls.
Jag börjar känna mig stressad över att allt bara blir fel och nu värk pga slarv.
 
Imorgon smäller det dock.
Jag beställer tyg och sen tar det väl någon vecka, och DÅ är jag klar med handledsvärmarna och sen...
Kan ska jag sy.
 
Ja, det var väl det hele för den här dagen so far...
Vi ses imorgon.
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0