Mycket blir det...

God morgon!
Jag ger er till att börja med en hund i morgonljus med morgonfrisyr...
 
 
 
Här har det fixats en hel del på morgonkvisten och jag ska inte bli långvarig här.
Nu ser min resten "att göra"-lista ut som följer:

1. Rita av resten av mönstret på tunikan OM det går.
Dagsljuset är urkasst idag dock, så jag misstänker att det inte kommer gå.
 
2. Sy luvan pa barnjackan.
Jag mår faktiskt fysiskt illa av själva uppdraget, men det är som jag skrev igår:
Den SKA bli klar idag, hur det än går.
 
3. Dammsuga.

4. Hundpromenaden kommer sist på listan, men dagen tar väl inte slut där...

Jag har också "skära ut tunikamönster"-planer, "kanske skära ut tyg till tunikan", virka ny provlapp till handledsvärmare för stickning funkar INTE, pussa på sonen som återvänder hem, laga mat, köpa hundmat, mycket blir det.
Nu kör jag, HEJ!!!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0