Sånt gillas...

God morgon!
Idag känns morgonstarten bättre än i förrgår, jag vaknade före klockan!
Sånt gillas.
 
Igår såg jag film, jag hyrde...
 
 
... jag gav den en chans och slutbetyget slutar på:
 - tumme upp.
 
Och det får den enbart för NATURBILDERNA från Karlsö!
Det var totalt bortkastade pengar, urdåligt manus, urlarvig orsak till att döda döda dom som blev dödade, inte ens dom bra skådisarna kunde rädda eländet.
Se inte, spar pengarna.

Ja, och samtidigt som jag såg på filmen, kollade jag nätet efter jackor med stora kragar.
Favoriterna...
 
 
 
... blev dessa två.
Tänker mig lite härliga variationer av fleecejackor att sälja framöver.
Detta mönster hade jag, det var med i förra Burda tidningen...
 
... och denna var inte heller helt fel, dom långa ska kanske tilläggas...
 
... i alla fall inte i rätt tyg.
Ja, detta gjorde jag samtidigt som jag tittade på filmen.
Eller jag plockade fram datorn och började leta på nätet eftersom jag var så uttråkad av filmen.
 
Nu är det dags att hoppa i duschen, promenera med Morgonpasset i P3 i öronen, och vi ses imorgon!
Ha en bra dag.
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0