Sovit 4 timmar...

God morgon! 
Snark.
Ja, lite så känner jag denna söndagsmorgon innan jobb.
 
Somnade nästan direkt när jag la mig fastän jag inte var trött.
MEN...
Blev efter två timmar väckt av hunden.
Hon "verkade" vara tjorvig i magen, det lät som en bullrig fabrik därinne.
Snabbt som tusan på med jackan och ut, hon gjorde ingenting.
Hon bara gick runt och verkade allmänt mest intresserad av att springa runt och nosa.
Glad över att vara ute och ville busa lite denna tidiga morgontimme på det nya dygnet.
Eh...
Okej.
 
Vi gick in och det tog en stund innan jag somnade om.
Efter ett tag började samma procedur om, bullrig mage och en hund som klättrade på och över mig av oro och la sig sen på mitt huvud.
Blev väckt på samma sätt två gånger till, så idag...
Vill jag helst inte veta av att det är jobbdag, jag har nog sammanlagt sovit kanske 4 timmar OM jag har tur.
Och så har vi förkylningen på det, hurra och jippie.
Noll nackvärk i alla fall, alltid något!
Nu måste jag sätta fart, plikten kallar, vi ses imorgon.
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0