Den störande lilla vovven...

Uppe och snart är det dags för...
Tadaaaaaa:
En liten hundpromenad såklart!

Här kommer bilden jag skulle lägga upp igår...
 
 
Nu funkar allt som det ska igen, jag fick köra en "viruscheck" på datorn, stänga av den och sen kunde jag ladda upp bilder som vanligt igen.
Och även datormusen funkar som den ska.
 
Vidare så måste jag även visa den MYCKET handarbetsintresserade vovven som gäääärna hjälper sin matte ibland....
 
 
"Mhm, är det så där du gör när du spänner upp dina virkade arbeten, då vet jag hur jag ska göra när jag virkat mina små alster..."
... tänkte förmodligen den lilla (störande) vovven 
 
 
"Jaha, du tycker att jag är ivägen?
Okej, då lägger jag mig här brevid då.
Jaså...
Var det du som sa till mig att lägga mig där, ja, ja, jag ska hålla mig undan...!"
 
 
Hej och hå, vi har så himla bra samarbete jag och den där lilla hunden.
För övrigt är jag inte så säker på att jag tycker att det blir snyggt att sy på en spetskant på jackan trots allt.
Jag håller på att bli knäpp här.
Ska jag, eller ska jag inte?
Ska nog ta en sväng till tygaffären och titta IFALL jag hittar något annat tyg som kanske kan rädda eländet.
Suck, pust och stön.
Fortsättning följer i all evighet.
 
Såg på nyheterna förut att en STÄDERSKA "lånade" ett stillastående tåg på Roslagsbanan...
 
 
Det gick inte så bra för den unga städerskan som fick för sig att "låna" tåget...
Hon körde rakt in i ett boningshus.
Pang rakt in liksom.
Kanske det gick så här illa för att hon har just yrkesbenämningen "Städare" och INTE "Tågförare"...?
Ja, kanske det.
Nu ska vi ge oss ut i snöovädret, vi ses senare!
KANSKE med en påsydd spets på jackan då, jag är sååååååå ambivalent!
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0