Inre frid......

 
Vaken, och sonen var lika duktig idag som igår...
Han fixade allt själv.
Jag behövde inte ens "schasa" iväg honom till skolan idag, han hade full koll på klockan, stängde av tv´n, satte frukostdisken i diskmaskinen(!!!!!!????), borstade tänderna och kom iväg.
 
Jag sa inte ett ord om "skynda dig nu-bla-bla-bla" utan bara småpratade om annat.
Och iväg kom han, förmodligen med en inre frid, och jag med!
Fan, det här är så sköööööööönt!!!!
Jag satsar på att inte behöva ställa klockan ALLS till höstterminen 2013.
 
Och nu blir det "Fastighetsbyrå" för här vill jag bo...
 
http://bertwig.capitex.se/images.aspx?OBJGUID=42GD0LQS1F8RC690&OBJTYPE=CMVilla&images=all


Ja, jag må kanske inte gilla all den vita inredningen i huset, MEN JAG ÄLSKAR LÄGET!!!!
Gah...
Jag älskar läget, utrymmena, HAVET några steg från verandan, fan...
Och så går ju bussfan precis utanför dörren typ.
Jag vet precis vilket hus det är, vi/jag har passerat det där huset miljoner gånger.
Jag-vill-bo-där.
 
Bara den där lilla extra detaljen som saknas:
3½ miljon typ.
Skjut mig, nu blev jag så där hus-olycklig igen.
Vi ses senare.  
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0