Jag är bara skeptisk...

Tillbaka i soffan igen och ser på Rapport...
Fem män våldtog en kvinna i Sundbyberg kl. 04 på öppen gata inatt.
Ursäkta...
Hörde jag rätt...?
Ja, det gjorde jag tydligen.
 
Sen är det ytterligare en kvinna i Indien som våldtagits av sju män på en buss.
En kvinna avled ju för några dagar sedan då hon först våldtagits i timmar av flera män, misshandlats och sen hade männen försökt köra över henne med en buss.
 
En indisk kvinna stod i tv´n och sa att "män som gör så här borde kastreras och avrättas"!
Helt rätt, kunde inte sagt det bättre själv, om detta är det ENDA sättet män kan visa makt på...
Då ska dom... mmm.... dö.
 
Det bästa och VÄRSTA vapnet i krig är numera inte längre vapen eller bomber, det är soldater som kommer till byar och städer och skövlar, bränner och sedan våldtar kvinnor och barn som oftast är själva eftersom männen är ute i krig.
Våldtäkt, "Bäst i test" enligt soldater.
Blir kvinnorna sedan med barn, ja, vad ska man säga och tycka?
Jag säger som den indiska kvinnan, men vill lägga till TORTYR innan också.
 
Jepp...
Låter väl rimligt?
Man vill nästan kräkas upp maten man nyss ätit.
 
Om vi nu lämnar dom sorgligheterna som hänt i Stockholm och Indien nu...
 
Så var jag hos en kompis och lämnade lite grejer, sen gick jag och Milou på långpromenad.
Hann hem, hemmafixa lite, duscha och så stack vi på kalas!
Och där var vi länge, fikade och åt gott, snackade och sen åkte vi hem.
Lagat mat, ätit och nu är jag i soffan och ser på tv.
 
Ska virka vidare på min spets.
KOMMER jag rädda skiten...?
Vem vet, allra minst jag.
Just nu är jag bara skeptisk, imorgon skär jag av kanten jag sydde på...
Håll tummarna!
Så, dags att plocka upp virknålen, och imorgon ska jag fota spetsen så får ni se hur den ser ut!
Vi ses.
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0