Jag biter ihop...

Så var jag hemma igen och nacken tokvärker.
Den verkar inte vilja ge med sig och jag kör på ändå, jag tänker fan-i-mig inte ge värken en enda sekund av denna veckan, inte en enda sekund.
Jag biter ihop.
 

För jag ska träffa bebis, jag ska sy, jobba ett pass till och så ska jag ska fira helg!
B-A-S-T-A!
 
Jag ska börja dagen med att fräscha till mig nu, sy lite på omlottjackan och så jag och den ena bästisen och åka hälsa på den ANDRA bästisen som precis fått sitt andra barn!

Då ska jag laga en maträtt som jag inte ätit eller gjort på typ 20 år:
SJÖMANSBIFF!
Ja, här betar jag av dom gamla fina husmanskosts klassikerna på rad, nu jäklar ska familjen få se på god maträtt!
Och så blir det smörgåsgurka och vanlig sallad till det, MUMS.
Självklart ska jag laga den i min nya, redan flitigt använda gjutjärnsgryta.
Det kan inte bli annat än succé.
 
Sitter för övrigt och surar över en grej.
En grej som känns omöjlig och ta sig ur, omöjlig att bli av med, bara omöjlig.
Såna grejer är inte kul...
Alls.
 
Tillsist måste jag bara visa hur mitt åskblåa fleccetyg EGENTLIGEN ser ut, det stör mig att det ser ut som Hugh Hefners morgonrock varenda gång jag fotar fleecen.
 
 
 
Irk!
Så här ser fleecen ut på riktigt...
 
 
 
Snyggt, matt och inge glansigt alls.
Ja, det var allt för tillfället, nu ska jag sätta fart här, vi ses senare!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0