Jag vill inte gå ut...

Uppe och snart jobbdags.
Var ute och skulle kissa hunden, hon vägrade gå utanför dörren.
Jag vet inte hur många minusgrader det är, men det är kallt som tusan och väldigt torr och hög kyla.
 
Har sovit som en stock, drömde om att sy inatt igen!
Tror att detta upptar en mycket stor del av mitt undermedvetna just nu OCH även min vakna tid såklart
Dessutom har jag bestämt att börja rita av och skära ut så mycket mönster som möjligt av alla fina mönster som jag samlat på mig nu...
Så jag har det klart när man bara vill svänga ihop något.
Det är det TRÅKIGASTE jobbet, då är det skönt att börja med att beta av sånt.
 
Och nu är det dags att göra sig iordning för att gå till jobbet.
BURR, jag vill inte gå ut.
Vi ses imorgon, då ska jag väl typ...
Hantverka eller nå´t 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0