Med hopp i rösten...

Så stod jag förut i köket och bryggde mitt morgonkaffe och tänkte på sambon...
Då ringer telefonen, det var sambon.
 
- Hej, jag tänkte precis på dig, sa jag.
- Jaha, vad tänkte du då, sa han med HOPP i rösten.
- Jo, jag tänkte på att du måste handla innan du kommer hem idag, sa den oromantiska, sonen kommer ju hem och vi har INGET i kylen vad ville du då...?
Sambon:
Jag ville bara säga att jag älskar dig!
- Mhm, den praktiska möter den romantiske... sa jag då och tillade... och jag älskar dig också!
 
Ja, medans jag tänker "det måste fixas och det måste fixas", så sitter sambon på dom små rosa molnen och ÄNDÅ älskar sin lilla häxa.
 
Jepp, här ser man mig när jag står och kokar soppa på ingredienser från den där nyss nämda inköpslistan då 
 
Och nu...
Har jag faktiskt inte tid mer med er.
Jag hade tänkt att vila kroppen och nacken från promenad idag, men så skiner solen ÄNTLIGEN så jag tar med min och min lilla vovve och så trampar vi Hällarnarundan i alla fall.
Vi går i expresstempo, för sen har jag massor att göra SAMT att jag skulle vilja sy lite på min fleecejacka.
Vi ses senare, tjing!
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0