Såååååå lockande...

God morgon!
Nu har jag typ fem minuter på mig att blogga innan jag måste hoppa i duschen.
Internet ville nämligen inte fungera när jag skulle sätta igång och skriva här förut.
Men nu funkar det, så vad hinner jag med...?

Jo, en, eller egentligen TVÅ cerisa snoodar/rundvirkade halsdukar är klara.
Den ena är en beställning och ska iväg till fastlandet och den andra åker in i boden...
 
Fick väl inte riktigt till färgen på bilden på sjalen, för den är ju mycket mörkare.
Men det är ju en hopplös tid att fota nu, ljuset är så...
Hopplöst 
 
Och nu känner jag att tiden är ute.
Jag måste fixa mig för jag vill inte springa till jobbet sen, dock vet jag inte om jag kommer kunna koncentrera mig JUST IDAG...?
Jag har ju något som hänger och väntar på mig i arbetsrummet som känns såååååååå lockande att få slutföra.
 
 
Ja, jag var bara tvvungen att lägga upp en bild till på härligheten 
Vi ses imorgon!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0