Virkade benvärmare...

Så vart jag ÄNTLIGEN klar med benvärmarna, kändes som om det satt långt inne pga av att det var svårt att få till ett sjysst mönster och så nyårsfirande på det!
Men nu är dom som sagt i alla fall klara.
Här kommer bilder, dock hade jag inte hunnit fästa trådarna på spetskanten upptill och nertill när jag knäppte korten...
 
 
Ökade på omfånget lite upptill på benvärmarna, för man är ju alltid lite bredare runt vaden.
Men då blir det ändå lite smalt och inte för pösigt nertill.
Spetskanten upptill...
 
 
... close up...
 
 
... och spetskanten nertill...
 
 
... och insidan...
 
 
... och på...
 
 
Fotade utan byxor för mönstret syns bättre då.
Nu ska jag äta, vi ses lite senare.
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0