Vrida sig som en lite kålmask...

Om han städade igår?
Nä, det hade väl varit närmast ett självmordsuppdrag.
Han slapp faktiskt, jag tyckte synd om honom.
Dessutom VET jag att om han sovit typ tre-fyra timmar och så han städa...
Då blir det inte ordentligt gjort, alltså blir det idag istället och jag ska ge mig ut på en liten kall hundpromenad.
Det är ju råkallt ute, kryper in genom märg och ben, den där läbbiga ö-luften.
Kalla, våta.
 
Igår satt jag så och såg på tv att en ny rulle med Hugh Jackman är på "G" på biograferna.
Han ska spela i filmversionen av "Les Misérebles" och jag blev eld och lågor, SHIT, den vill jag ju se!
 

Dels för att det är "Les Miserablés" och dels för att Hugh "Mums-mums-för-gamla-tanter-i-min-ålder" Jackman är med.
(yummie, yummie, yummie, yummie... )

Tänkte att jag skriver ett sms och frågar om sambon vill ha en biodate med mig och gå och se den nya filmen med "Huggan" och sambon var, HÖR OCH HÄPNA, på!
 
Bara det att jag vet inte om han trodde att bara för att det var en rulle med "Huggan" så skulle det vara en action.
Eller nå´t åt det hållet.
Ja, men nu har han, förmodligen ovetandes om vad "Les Misé
rables" egentligen är för typ av film, tackat JA till att gå och se den med mig.
Han kommer förmodligen sitta och skruva sig som en liten kålmask och tycka det är pest och pina att sitta och höra Hugh brista ut i sång lite då och då.

Musikalfilm, tjofräs, det är mumma för sorken det...

... och för töisen med!
Nä, jag tror inte dom kommer sjunga, även om "LM" är en musikal, det verkar vara en "helt vanlig" spelfilm.

Hihihi, det ska bli SÅ mysigt, jag kommer förmodligen böla åt storyn som en liten gris och sambon...
Han kommer gråta han med, men av helt andra orsaker 


Nej då, det kommer bli jättemyyyyyyysigt!
Och älskling, tyvärr kan du inte backa ur nu för du vet ju att:
Ett "ja" är alltid ett "ja" och inte ett "nej" så jag bokar så fort filmen kommer till biografen.
Puss-o-kram.

Hur min dags kommer se ut vet jag inte riktigt ännu, men helt klart är...
Hundpromenad och sen ska jag börja med att skära till tyg!
Jag har värk, men jag kan inte låta bli nu, jag måste, jag blir galen annars.
Vi ses senare!

 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0