Dom lovade...

Nu börjar jag sloka lite mer kroppsligt känns det som.
Orken jag hade igår...
Har planat ut till:
Orkeslös.
Host. host, snörvel, snörvel.
 
Fick meddelande från posten att tygerna och tråden jag beställt kommit!
Wohoo, då blir mina beställare glada.
Jag hämtar ut tygerna imorgon och börjar så fort jag kan.
Ska bli intressant hur den kornblå/kungsklå fleecen ser ut.
 
Hundens mage verkar ha stabelliserat sig efter dieten på fiskbullar och ris.
Idag var skiten "fast", fast lite lös, kanske PORÖS...?
Nåväl, hon får stanna hemma idag när vi drar på stranden och så får vi väl hoppas på det bästa.
Vi blir inte borta så många timmar eftersom jag ska till Klokboken redan kl. 17.30.
Riset och fiskbullarna fortsätter vi med i två dagar till i alla fall.
 
På onsdag ska jag jobba.
Hm...
Ja, det kommer kännas konstigt mitt i allt semestrande.
Jag sa till alla mina släktingar att dom FICK INTE ha middag, gå på Nunnan och lyssna på Thomas eller dylikt när jag är på jobbet och jobbar dygn.
 
Alla lovade unisont att DET...
Skulle dom APSELUT göra bara för att jag var på jobbet!
Självklart skulle dom kalasa järnet när jag inte kunde vara med.
 
Nej då, det skulle dom inte.
Herregud, känns ju helt stressande det här, om alla skulle HA KUL och man inte fick/får vara med.
Bäst jag stänger in mig i syrummet och inte umgås med någon.
Blir nog mindre party-stress då!
 
Nu ska vi stressa iväg till stranden, måste ju bygga på lite mer baciller i solen när jag ändå är igång!
Vi ses senare.
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0