Grabbdag med celebriteter och VIP-biljetter...

Idag ställde jag väckarklockan för att KOLLA så att killarna kom med båten idag.
Ja, jag tjatade säkert 50 ggr på sambon innan läggdags att han fasen i mig inte fick försova sig, för jag litar dessvärre inte på honom i denna frågan.
 
Jag litar på honom vad gäller alllt...
Men det där med att "stiga upp i tid", det är inte hans grej.
Och inte sonens heller ska väl tilläggas.
Sist han skulle på sin fotbollscup och skulle med båten låg dom BÅDA och sov 20 min innan sonen SKULLE VARA nere vid båten.
Detta trots att båda hade alarmen på repeat.
Det var bara flax att jag vaknade av mig själv och kunde väcka dom!
 
Så därför tjatade jag igår...
 
Jag gick upp, kollade, jepp dom var uppe, pinkade och bums isäng igen.
Klockan var...?
Kommer inte ihåg.
 
Nu är dom iväg, dom har fått VIP-biljetter till Hammarby-PSG matchen med Zlatan m.fl av min fina kusse "J".
Det ska bli middag, VIP-loge och backstage tror jag.
Sonen har varit så laddad så jag undar om han ens kunde sova inatt.
 
Han hoppades att David Beckham ska vara kvar i laget och sitta på bänken, "Sitter han inte på bänken, visst gör han väl det fortfarande...?", sambon visste inte och inte jag heller...
Av naturliga jag-följer-inget-om-fotbolls-skäl 
Han vill se Zlatan, och så någon annan stor fotbollsspelare som jag inte vet namnet på, har det tjatats om.
 
En grabbdag med celebriteter, jag tror dom kommer ha det kanon.
Lär väl få höra ALLT när dom kommit hem imorgonkväll!
 
Själv ska jag inte ha det lika glammigt, jag och köpa tråd, födelsedagspresent och till apoteket och hämta hudmediciner NU faktiskt.
Sen ska jag sy tills solen dyker fram, OM den gör det för nu är det tjyvtjockt av moln.
Så det blir en ärende- & jobbdag med "kanske-sol".
Vi ses senare.
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0