Hello Kissy och lite måleri...

Jag blev väldigt rastlös här på kvällen när den HEMSKA, hemska huvudvärken släppte...
(No more godis på ett bra jävla tag nu alltså...)
Så jag satte igång och målade lite.
 
Jag drog fram dom där söta fjärilsschablonerna jag köpte på Panduro sist jag var i Stockholm och lekte lite med vattenfärger...
 
 
 
... och testade två schablon-alternativ plus ett tredje på fri hand.
Jo, jag KAN måla på fri hand också minsann , detta är en liten början på alla tre som ska byggas på vartefter i färgväg så dom blir lite maffigare i färgerna.
 
Nu ligger dom på tork tills imorgon kanske, just nu är det nedlagt för jag sitter och ser på "Alla helgons blodiga natt, 20 år senare".
Inte lika bra som 1:an som kom för en miljon år sedan "Alla helgons blodiga natt" såklart, för den filmen skrämde skiten ur mig som liten, men ja, det fanns ju inte så mycket annat att se ikväll så detta fick väl duga.
 
Och så måste jag bara visa något som jag hittade på Ö&B när vi var där och handlade idag...
 
 
Jo, DASSPAPPER i form av Hello Kitty fast med KISS-tema!

Wow, herregud vad dom kan hitta på nuförtiden, jag bara tappade hakan liksom.
Sån´t här fanns minsann aldrig när man själv var liten och tyckte att Zeb Macahan var det tuffaste som gick i ett par cowboy boots.

Eh, ja...
Så nu gott folk kan ni om ni vill alltså torka er i baken (eller frammen för den delen) med Kitty Stanley, Kitty Simmons, Kitty Frehley, och Kitty Criss...
 
... om ni vill!?
 
Gissar att temat för detta dasspapper inte är "Lick it up" utan mer kanske "Suck it up"...?
Dom borde för övrigt ha döpt om det till Hello Kissy kan man tycka...
Om dom skulle vara riktigt fyndiga! 
Ja, lite såna roligheter kan man alltså hitta på Ö&B, snart i var mans (eller kvinnas) arsle.
 
Nu ska jag förflytta mig till sängen, imorgon ska jag upp tidigt för DÅ...
Ska vi på playan!
Sov gott kära läsare, vi ses imorgon igen.
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0