Humöret bättre...

Och jag jobbar på...
 
Humöret är bättre, NÅ´T kommer jag säkert på att använda det "icke så bra/godkända" fleecetyget till.
Funderar säkert ut något.
Annars så har jag skurit ut till den gräddvita fleecekoftan och dammsugit på det!
Nu dricker jag kaffe och vill ha lite sol, den verkar vara på "G" men vill inte riktigt komma fram ändå.
 
Jag ska i alla fall sätta mig en stund i bersån och vila nacken innan jag fortsätter och börjar sy på fleecekoftan.
Nacken glöder, men det är väl en kombo av hårt och mycket jobb idag:
Tvättande, utskärning av tyg, dammsugningen och joggingen igår.
Fast...
Jag skiter i den, jag har sån´t flow så jag bara måste jobba på, j
ag har så mycket tid att vila på sen så det räcker och blir över.
 
Humöret är alltså bättre trots värk!
Hurra.
Vi ses senare.
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0