Kroppen är segare...

Regn ute just nu...
Då blir det sy-dag och städdag här hemma då.
Blir kul...
Med huvudvärk och nackvärk.
 
Huvudvärken förstår jag inte över huvudtaget!
Jag somnade tidigt, sovit som en stock, sovit länge (till åtta) inte ätit något onyttigt sen helgen som skulle kunna påverka, likväl...
Har jag huvudvärk.
Men min vana trogen har jag redan kört det mesta av hushållsfixet klar, bara städet kvar.
Det lättar säkert.

Jag måste nog sluta med godsaker igen alltså, det märks faktiskt STOR skillnad i både humör och ork när jag inte åt och var avgiftad efter influensan i mars/april/maj och nu.
Ja, jag håller hög fart, MEN...
Kroppen är/blir blir segare och jag känner mig fan ÄLDRE!
 
Eftersom jag inte varit så sockeravgiftad som jag var i mars/april/maj på många år, så märktes faktiskt en stor skillnad kroppsligt och orkesmässigt då...
Jämfört med nu igen.
 
Jag skrev ju om det och och kände mig så himla peppad att fortsätta "stay clean" och jag har lite ågren att jag ens tillåtit mig att snaska igen.
Jag önskar jag hade MER karaktär och bara kunde låta bli, men jag är så dålig på det.
 
Jag ska försöka igen, jag måste försöka.
Viljestyrka, viljestyrka, viljestyrka!
 
Ja, då kör jag väl igång på riktigt här då, så jag får något gjort.
Håll tummarna att jag säljer något idag också, aj.
Hej-så-länge!
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0