Mycket skratt blev det...

Uppe och jääääääättetrött.
Försökte sova lite längre än 07.34, men det gick inte alls.
 
Vilken rolig dag det blev igår, mycket umgänge och mycket sol blev det.
Först sydde jag lite på den turkosa fleecekoftan och sen...
 
 
... blev det årets LÄNGSTA sol- och stranddag hitentills!
Vi drog till Björkis vid 11-tiden och solade och badade (jag badade så många gånger så jag räknade inte ens gångerna) hela dagen samt hängde med släkten.
Inte illa alls.
 
Och varmt i havet var det, jag låg i och plaskade som en liten säl.
 
Vid 17-tiden drog vi in till stan och jag hoppade i duschen, piffade och sen drog jag och sambon över till bästisen-tvärs-över-gatan och hennes man som är min "gamle"/f.d krukmakar-läromästare, arbetskompis och vän, på grillhäng.
Det var SÅ TREVLIGT och roligt!
Roligt dessutom att hans mamma var med som ju jobbade på krukis på den tiden också.
 
God mat och mycket snack + skratt blev det...
 
Ja herregud vilken bra dag det var igår, jag stupade i säng runt halv ett, vaknade alldeles för tidigt, men...
Nu är det på´t igen, solen skiner, det är varmt som i en bakugn ute, lite sytid först, sen stranden om någon timme eller två, hundpromenad ikväll och vi ses efter det.
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0