Vakna era sniglar...

Upp kom jag 05.40 och inte var sonen och sambon uppe, nope, dom sov fortfarande!
Sonen skulle ju med båten och sambon skulle skjutsa honom.
Jag...
Skulle bara gå upp och packa det sista till sonen och göra några mackor.
 
Upp och hoppa snigelsoppa, sa jag, ni kommer komma försent, ni ska åka om 25 minuter!
 
Då blev det fart, sambon kastade sig i duschen, sonen kastade i sig frukost och svabbade av sig i handafatet, jag packade det sista, gjorde mackor OCH...
Så hoppas jag att allt kom med!
 
Sen gick jag och la mig igen men undrade efter 5 minuter varför jag gjort det egentligen...?
Trött som en gammal bäver javisst, men jag kunde knappast somna om.
Upp igen och nu (07.27) har jag hunnit med ALLT hushållsfix, läst tidningen och frukostat!
Jag tar Milou på en promenad nu på direkten så har vi det gjort också.
Sen ska jag beställa tyg, sy klart fleecekoftan och sola.
 
Nacken värker så in i  helvete...
Men jag har flow.
Vi ses senare!
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0