181 cm...

Hemma igen och snart har jag faktiskt semester!
Imorgon när jag går på så har jag bara 24 timmar kvar till...
S-E-M-E-S-T-E-R!
Helt otroligt, har det redan gått ett går sen förra?
 
Så mätte jag min son idag för nu känner jag mig VÄLDIGT KORT brevid honom.
Han mätte 181 cm över landytan.
SHIT!
Det är inte klokt!
Har själv tappat räkningen på hur många centimeter han har dragit iväg på ett år, måste vara MINST 15 cm.
Jag tappar hakan för varje centimeter han avverkar.
 
Jag börjar misstänka att han går mot 190-någonting för han är ju faktiskt bara 13-år och ännu inte växt klart.
Han har ju att brås på både i vår släkt och i hans far, många är jättelånga.
 
Idag är det varmt.
Varmt som i...vetet.
Vi ska till stranden om vi orkar, eller ja, att vara i trädgården går inte då får man vara inne och DET har jag inte lust med.
Det blir nog Brissund förmodligen, kanske Lickers.
 
Jag ska börja med att sy klart barnbyxorna med små svampar på nu, och chambray-jeansen tar jag ikväll.
På fredag syr jag klart klänningen och sen börjar jag på beställd fleecekofta nummer ett och efter det syr jag beställd fleecekofta nr. 2.
SEN pular jag vidare med pälsjackan om jag har tid...?
Kanske borde sy en fleecekofta till, till boden också.
Bäst att fylla på.
 
Ja, så jag har inte tid med er, vi ses ikväll.
Hej då från den lilla mamma-dvärgen!
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0