Åminne...

Långpromenad med hunden och jag körde faktiskt lite intervall-jogging idag.
Ja, det är dags att försöka komma igång så smått och testa om nacken håller, och det gick bra.
Vill jag, så går det!
 
Dusch.
Så sydde jag någon timme och sen...
 
 
... drog vi till kussen i Åminne!
Först stranden...
 
 
 
 
 
Inte helt fel!
Folktom strand, underbart.
Havet var badbart, men jag har ju den där underbara "veckan" så det blev inget bad för min del.
Sambon var på gott humör, TROTS bondbrännan...
 
 
Alltså, han ser ut som om han fått en typ av "Björn Ranelid-impregnering" på armarna och resten ja...
Den färgen matchar sanden.
Han smälter in skulle man kunna säga!
 
Sen gick vi upp till kussen, där var grillen tänd, korvar grillades och vi tryckte i oss för kung och fosterland!
Efter korven blev det tårta, bullar och kakor, MUMS!
Sen var det några som var sugna på kubb så då spelade dom det...
 
 
 
Jag, Piff, Puff och Milou tittade på.
Systerbild...
 

... och jag tror bestämt att BRUNAST BEN vinner 
Nä, nu var jag taskig, stackars Syster-Yster sitter inne på kontor hela dagarna i storstan och har inte haft tid att sola benen ännu!
Om två veckor har hon semester...
Då jävlar kommer hon sätta fart ordentligt gissar jag.
 
När kubben var färdigspelad gick vi så en kvällspromenad...
 
 
... och sen åkte vi hem efter en jättemysig dag.
Ja, det var min dag.
Tyvärr har vi fått tråkiga nyheter på morgonkvisten också, jag hoppas att det kommer gå bra...
Bara att be till gud att allt fixar sig.
Vi ses imorgon igen, TACK för idag.
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0