Bränner 3000 kalorier...

Jag somnade klockan 02-nånting inatt.
Jag hade så ont så det gick inte att somna förrens kroppen verkligen bara dog.
Smärtan var så hög att hela jag gick på högvarv.
Men sen fick jag sova 6 timmar i sträck i alla fall, alltid något.
 
Smärtan idag...?
Ja, det är så hög att jag förmodligen bränner 3000 kalorier i timmen bara av att sitta rakt upp och ner.
Jag har knappt fått ner någon frukost pga smärtintensiteten och som grädden på moset har jag fått mens på detta.
Och som alla redan vet:
Mens = låg hormonnivå = värre smärta.
Så det var väl fint att jag kunde kombinera mammografi OCH mens, vilken höjdare!
 
Men jag försöker hålla "positiva klubben" igång och så hoppas vi att det håller i sig tills detta lägger sig.
 
Har inte bestämt mig för hur dagen ska läggas upp men idag MÅSTE jag börja med någon form av brödbak till studenten.
Jag ska försöka få till ett bröd idag, ett imorgon och ett på lördag.
Jag får använda så mycket maskinhjälp som möjligt och be mamma ta fram maskin, mjöl och annat.

Men om jag ska börja med bak eller gå hundpromenad först...
Eller tvärtom vet jag inte.
Vet bara att jag måste gå med hunden, för får hon inte komma ut och röra på sig idag, så kommer hon dra armarna av mig och det går inte.
Avsprungen hund = går bra i koppel.
Alltså, jag måste.
 
Men jag tror att jag får cykla till Hällarna och så får vi gå där två varv istället för att starta att gå hemifrån och gå dit.
Jag säger bara en sak:
Jag är SÅ tacksam att det finns ett strövområde som jag kan släppa min hund lös på vid tillfällen som dessa.
Ja, dags att sätta fart, vad det nu månde bliva jag ska starta med...?
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0