En stelkrampsspruta tack...

Promenaden över, renduschad och ihoppad pyjamas och morgonrock.
Sett reprisavsnitt av Skärgårdsdoktorn...
 
 
... gud så mossigt, men vad fan ska man se på när det inte finns ett skit annat att se på?
 
Men jag kunde konstatera att Samuel Fröler var lika snygg nu som då.
Fast serien är ju då...
Och inte nu.
Men en solbränd, tunnhårig doktor med stickad polotröja och fina smilgropar och vita tänder är lika snygg trots allt.
Han hade gärna fått gett mig en STELKRAMPSSPRUTA eller nå´t.
 
Nu ser jag Nineties och minns igen.
Helvete vad gammal man blivit, först Skärgårdsdoktorn från nittitalet och sen musiken från samma årtionde på det.
Jag är så gammal så det växer mossa på mig!
 
 
Ja, roligare än så här har jag som vanligt inte på en fredagskväll.
Fast jag fick en firarbild från kussen förstås...
Jag tar och firar lite extra med en mjölkdrink med lite extra hallon i.
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0