En tjejtjusare...

Sitter i soffan och tittar på Ledins show på tv.
Är inte karln snart 60 och så jäkla snygg FORTFARANDE?
Jag ska inte skriva om min kärlek till Tomas Ledin för det har jag väl gjort en gång för mycket så det räcker och blir över på den här bloggen.

Kan han inte bara ta och åka på turné snart och komma hit?
Jag känner att jag vill sitta en het sommarkväll och sjunga med i hans gamla låtar.
Tomas, kom hit.
 
Så vill jag bara visa hur vackert gräset just nu är...
 
 

 
 
 
Tänk att bara GRÄS kan vara så tjusigt.
Jag har plockat blommor idag med...
 
 
 
 
 
Jag njuter så länge det varar av allt det vackra.
Dagen har varit lugn och fin.
Det har bara blivit slappa och "allt" det där jag skrev förut och så den underbara hundpromenaden på det.
 
Sonen har dragit till sin far och imorgon drar dom till Grekland.
Jag fick en vision om sonen som tjejtjusare á la Sune och sa att han skulle vara lugn och fin och inte agera strandraggare och göra Rhodos stränder osäkra.

Jag fick ett:
"Äh, LÄGG AV morsan" , som svar på det.
Fast sen kröp det fram att hans pappa sagt något åt samma håll...
Jag tror vi har sett båda två vartåt det barkar.
 
Något mer jag kan tillägga...?
Nej, inte mer än att dagen varit underbar och att nu ska jag fortsätta se på Snygg-Tomas.
Vi ses imorgon.
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0