Ett livstecken...

Ja...
Så får ni äntligen ett litet livstecken från undertecknad!
 
Jäkla trådlösa modém, jag blir galen.
Sambon har ju jobbat hela dagen så jag har inte kunnat komma in förrens nu.
Han har satt in en sladd så nu behöver vi inte ta det via mobilen i alla fall.
 
Vad har hänt idag då?
 
Jo, jag vaknade jättetidigt trots att jag somnade sent igår, halv sju närmare bestämt.
Halv åtta började jag skära till tyg och sy!!!
 
 
Det går tyvärr inte och vrida bilden så den får visas på snedden, men då ser ni tygerna i alla fall.
Älskar det där rosa flugsvamps tyget, tycker det är så sött.
Det blev två par baggybyxor och det andra paret blev i chambray-jeans.
Jag är inte klar med dom, men jag fixar det sista på onsdag.
Jag har ju SÅLT en del, tjohooo, så jag måste fylla på!
 
Så skar jag till en klänning också, sen satte nacken stopp!
Även idag sålde jag, fast idag var det två "loppis-kläder" som fick ny ägare.
30+30 gick rätt ner i overlock-kassan.
Tjohooo igen.
 
Så skulle vi åka på stranden jag och morsan vid 13.30-tiden, men då fick jag ett sms från X-kroken att dom kommit tillbaka från resan att sonen var på väg hit!
Jaha, ja, då var det ju inte läge att sticka iväg på stranden.
Jag och morsan satt och läste i trädgården och så virkade jag, så kom min gulleplutt.
Jisses, det märks att jag saknat honom för jag har ju inte kunnat ringt och TERRORISERAT honom som jag brukar eftersom dom har varit utomlands.
 
Det blev kramar och pussar och så fick vi en lång redovisning av resan och vad dom gjort.
 
Men...
Jag var faktiskt brunare än både sonen och X-kroken.
 
Så kom hundbästisen förbi en snabbis och vi pratade om midsommar, och sen försvann hon lika fort som hon kom.
Jag gick sen och sydde lite till och sen tog jag med mig lillpluttan ut på promenad.
 
 
Det blev en lång promenad eftersom jag mötte bonusmoster och gick och pratade med henne.
Nu måste jag då tyvärr hoppa isäng, jag ska upp imorgon och jobba men då blir det bloggande om en mystisk kusin till min mamma och hennes syskon som dyker upp lite då och då i släkten Larsson:
Kusin Urban.
Väry äksajting får ju aj gäss...?  
(very exciting for you I guess...?) 
 
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0