In your face b*tch...

Det går från...
(Zzzzzzzzzz...)

 
(Jaha, är du vaken?)
 
 
 
... till...
(Vrooooom...)
 
 
In your face b*itch!
 
Ja, lite så har vi det som vanligt på morgonkvisten.
Annars så tycker jag att 42 denna morgon KÄNNS trött, men jag ser rätt pigg ut ändå för att vara helt nyvaken på denna bilden...
 
 
Fniss, kanske beror på VEM man jämför sig med iofs?
Man kan ju inte tävla med J-Lo, men ändå, trött, men inget vrak idag i alla fall.

Och appropå trött...
Jag har lite ont i halsen.
Alltså jag är inte sjuk, men jag är rå i halsen och hade jag inte ätit antibiotika för min rosacea, då har jag förmodligen legat däckad nu.
Tror jag...?
 
Men jag vill ut och gå med Milou.
Ska jag låta bli och vila så jag inte blir sämre eller räddar mig medicinen helt och hållet.
Jag vet inte, vågar jag chansa?
Jag vill ut.
Kanske bäst och vänta till kvällen och se, i så fall tar vi en liten tur då så det inte blir värre.
Jag känner av lite under dagen.
 
Idag blir det "slappa i trädgården", ha öppet lilla boden och hoppas att fler än morsan kommer och handlar idag 
Det är ju sveriges nationaldag idag och folk är väl lediga, kanske många som är ute och promenerar och ja...
Kanske en och annan turist också.
Håll tummarna.
 
Pyssla ska jag göra.
Men vad vet jag inte, men något blir det väl.
Mest bara slappa, för imorgon och på lördag blir det umgänge och action och på söndag jobb.
Så ja, slappa och pyssla.
Vi ses senare!
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0