Låter väldans otrevligt...

God morgon!
 
Solen skiner, jag har vaknat och jag känner mig som en blank målarduk.
 
 
Jag brukar veta/känna precis vad jag ska göra när jag vaknar på dagarna som alla vet.
Jag brukar räkna upp eller ha en idé om dagen men idag...
Inget.
Mest kanske för att nacken inte håller för något speciellt, jag har jätteont.
Men, men, NÅGOT blir det väl!
 
Sonen vaknar enligt väderrapporten upp på Rhodos med en STOR SOL, 28 grader, luftfuktighet 54% och 4 m/s.
Låter väldans otrevligt.
Väldans.
Jag är inte ett dugg sotis, inte ett dugg.
 
Fast det är ju sol här också, kanske inte så varmt som i Grekland...
Men det är ju bara skönt.
 
Skämt och sido, jag hoppas dom har det såååååå jäkla skönt och att sonen träffar en trevlig kompis som han kan hänga med där nere.
Plus att han får öva på sin engelska, bara det liksom.
 
Nä, tiden drar iväg och hushållssysslor kan man ju alltid starta upp med, lite plock och tvättande.
Vi ses senare, då ska jag försöka släppa greklandsspåret och koncentrera mig på mitt eget liv istället!
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0