Strippat run och kungsblått halsband...

Lördagskväll och sonen är ute och ränner...
Till halv tio.
Sambon jobbar.
Jag och Milou ser på helg-tv själva as usual, det är verkligen SÅ kul!


(not)
 
Men kvällens höjdpunkt lär väl bli Özz Nûjens "Dålig stämning", så jag laddar med lite kaffe innan festen.
 
Jag har gjort detta halsband med kungsblåa pärlor och silver ikväll...
 
 
 
 
Det blev i vanlig ordning bilder med och utan blixt, jag är som vanligt nöjd.
 
Annars blev dagen inte alls som jag hade tänkt mig här.
Vi blev fast kvar hemma och tillslut stod jag inte ut att vara inne så jag gick en långpromenad med hunden.
 
Väl hemma så fick sonen besök av kompisar, två tjejer och en kille.
Dom låste in sig på rummet och när jag tittar in så har alla prydnadsdrakar, draktavlor och Stjärnornas Krig/Yoda-tavla åkt ner från väggarna!

????

Okej, pinsamma grejer = bort.
Men den stora gosehunden låg kvar på sängen.
Annars var rummet rätt strippat från bevis av att NÅGOT ens hängt på väggarna.
Bebisbilderna hade tydligen också rykt, för dom låg i mitt arbetsrum.
Okej.
 
Nä, så där hängde dom och jag lagade mat.
Kompisarna gick hem i omgångar och åt och jag gjorde FÄRSRÄTT idag igen:
Köttfärslimpa.
Vi är så fattiga nu så det är inte klokt, jag vet inte vad jag ska hitta på imorgon men det blir väl någon färsrätt, äggrätt eller korv IGEN.
Ju billigare desto bättre, helst ska vi inte äta alls...
Det vore allra bäst 
 
Och mitt i deras film kommer ett helt gäng med ungar:
KOM UT!
Jaha, så drog den lilla kvarteten iväg med 190 andra barn.
Bye, bye, sa lilla mamma.
 
Men nu har Özz dykt upp i rutan, han och Milou räddar min ensamma kväll.
Vi ses senare!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0