Världsklass på det ordet...

Jag sydde direkt efter mitt bloggande och blev klar med barnbyxorna och här kommer flugsvamps baggybyxan...
 
 
Och sen kastade vi oss i bilen och drog ut till Brissund för vila och solning...
 
 
 
Jag tog dessutom årets första bad, två stycken blev det.
Det var helt öde på "vår" sida Brissund och bara sånglärkans sång hördes, det var underbart och avkopplande.
Mindre avkopplande blev det när vi åkte hem och skulle handla på Atterdags, fy fasen, vi kom mitt i värsta åka-hem-från-jobbet-och-handla-först-rusningen.
Kö, kö och åter kö.
 
Kom hem och sydde chambray-jeansen precis som planerat, bild kommer på fredag.
Ja, både vila och effektivitet idag alltså.
Nu är jag helt slut, helt dränerad och ska faktiskt gå och lägga mig så jag är pigg inför min SISTA arbetsdag innan semestern imorgon.
Tjofräs.
Semester.
Dra mig baklänges.
VÄRLDSKLASS på det ordet tycker jag, semester...
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0