Vi firar jag och kussen...

Dagen har gått ut på bakning, matlagning i omgångar och lite solning samtidigt så har jag virkat på den "koralliga" sjalen och nu ska jag och sonen äta middag.
Lasange.
MUMS, säger kocken.
 
Sonen har varit borta hela dagen men är nu hemma och äter, och sen vet jag inte om han kommer umgås med mig...?
Förmodligen inte.
 
Det är ju sommarlov och han får lov att vara ute till klockan 22.00...
Vem vill sitta hemma morsan och häcka då?
Inte han i alla fall.
TROR jag åtminstone.
 
Jag har pratat med kussen i Norge och idag firar vi.
Ja, vi gör det lite då och då när andan faller på skulle man kunna säga.
Vi firar på varsitt håll och idag firar vi igen.
Vi är glada.
Vi har ett leende på våra läppar.   
 
Titta så glada vi är, till och med FLAGGOR har vi och viftar med.
Jätteglada.
Superduperglada.
Crazyglada.
 
Nä, nu är det matdags, sen hundpromenad och sen...?
Jag och datorn kanske.
Vi ses senare.
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0