Det hade jag glömt...

God morgon!
Solen skiner idag med och inte en snöstorm i sikte!
Lördagens snö är ju nästan borta så nu behåller vi det så här...
OKEJ!?
 
Jag var så trött igår så jag somnade ifrån "Project Runway".
Jag får gå in och se dom sista 20 minuterna på nätet.
Fasen att det ska gå så sent, jag hade ju hållit igång hela dagen så det var stört omöjligt att hålla ögonen öppna.

Tur i alla fall att jag pratade med Klokboken igår, för hon var och hämtade ut sitt nya körkort.
JUST DET, sa jag, jag måste ju fixa ett nytt leg.
Det hade jag nämligen helt glömt bort.
Jag får ta med mig "mitt vittne på att jag är jag" morsan och gå till polisen imorgon så det är på gång i alla fall, om någon skulle påpeka mitt sedan länge utgångna leg när jag måste använda det.
 
Jag ska börja morgonen med att röja lite.
Sambon ska städa, och jag gör som vanligt förjobbet.
Sen syr jag klart byxorna och sen fortsätter jag väl med nästa projekt.
Vi ses som vanligt senare.
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0