Detaljsömnad med mönsterkonstruktion...

Jag har...
Duschat.
Bokat båtbiljett till Stockholm i april 
Ändrat en mammografi tid för jag är i Stockholm då.
Och...
Så har jag anmält mig till en kurs i höst "Detaljsömnad med mönsterkonstruktion"!
 
Tre lördagar träffas vi för en intensiv kurs!
Kursen omfattar konstruktion av grundmönster samt arbete med måttagning och design av egna modeller. 
Du lär dig detaljsömnad och följer produkten från idé till färdigt plagg.

BRA ATT VETA
Ni står själva för kostnader och beställning av material. Tips och råd kring detta ges naturligtvis av vår kursledare om så önskas!

KURSLEDARE
Berith Sernelius Meier är utbildad designer och kostymör med egna kollektioner som har undervisat på en konst – och modeskola i Genéve.
 
Va, vad sägs om DET va...?
Hur kul kommer inte det vara, jag gissar SKITKUL och lite utbildning har väl aldrig skadat.
Hela min as-trista dag blev genast mycket bättre och jag känner mig så glad!
Nu måste jag dock vänta ända tills september, men ändå...
Nu har jag något kul att se fram emot!
 
Allt detta fixade jag från soffan.

Men...
Jag har bakat en liten laddning kladdkakemuffins också.
Ja, dags att börja småbaka till sonens födelsedagskalas så jag slipper allt på en gång.
Jag tar lite i taget, och nu är jag tillbaka i soffan.
Kan september komma SNART då kanske...?
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0