Jag håller mig till tre pluppar...

Så var det jobbdag på riktigt idag då.
Solen skiner, jag ska promenera till jobbet för att få igång kroppen och inatt...
Har jag drömt om nya kreationer.
Gud så duktig man kan vara i en dröm.
 
Jag såg Lars Wallin på tv häromdagen och när han sa att han bara sydde upp en unik klänning av varje, då blev man ju sjuk av avund.
Vilken lyx, då hade man ju aldrig tröttnat.

Och när jag gluttade på Louis Vuittons klädkollektion från Paris för någon vecka sedan...
Då blev jag också sjuk av avund.
Jag vill OCKSÅ...

Men jag får väl hålla mig till MAX "tre pluppar" i svårighetsgrad på mönster.
Ja, så inatt har jag sovit gott, drömt härligt, bra förutsättningar för att starta jobbdagen med andra ord!
Vi ses imorgon, då kommer jag hem och sen...
FIRAR JAG PÅSKLEDIGT!
Och jag ska sy klart den andra, gröna, fleecekoftan.
Ha en bra dag alla glada.
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0