Jag skjuter nog upp...

Alltså jag sitter liksom på nålar.
Jag är såååå sugen.
På att sy.
 
Jag kan inte blogga om pälstyget nu heller.
Det får bli imorgon innan jobbet, ja, för imorgon är det jobbdags igen.
Fast jag vill snabbt att det ska bli onsdag.

Jag tror inte jag kommer iväg för leg-fix på onsdag om jag ska vara ärlig...
Inte när jag går av på fredag heller.
 
Jag skjuter NOG KANSKE upp det till nästa vecka till och med.
Vem vill gå och fixa nytt leg...
När man kan grotta in sig i arbetsrummet?
Inte jag i alla fall.
 
Nä, jag kommer varken ha tid eller lust, jag har bara lust med arbetsrum och fleecetyg.
Tjat, tjat, jag är nog besatt av den helige Sy-anden.
Och nu ska jag se på tv, jag toppar kvällen med Project Runway innan jag ska sova.
OM jag kan sova ikväll.
Ja, varva ner, varva ner.
Vi ses imorgon, då kanske det blir pälstygsblogg...
Om ni har otur 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0