Kan knappt svälja...

Hemma igen och nu är jag slut som artist.
Om jag kommer upp imorgon är det ett mirakel.
 
Ont i halsen och kan knappt svälja.
 
Skjut mig.
 
Nåväl, det kunde varit värre, jag kunde ha varit döende (alt. MUMIE ...)
Det är jag ju inte.
Men snudd på.
 
Annars har jag ju då fixat lite städ, tvätt, kalas (jättetrevligt) och handel som jag skulle.
Ätit middag från frysen.
 
Ska krypa ner i sängen snart, se på på där och TYPISKT NOG så är det en rysare "Julias ögon" på vår filmkanal ikväll.
Men...
1. den går försent eftersom jag ska upp och jobba.
2. Jag kommer ändå inte kunna hålla mig vaken tills dess ändå.
3. Kanske lika bra ändå att jag inte ser den för jag är själv och väldigt mörkrädd.
Ja, ja, tur i oturen då alltså.
 
Inte så mycket mer att berätta om dagen, inget jag ens orkar kåsera över heller.
Hjärnan och orken är kaputt.
See you tomorrow.
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0